O naší klinice

Lidský přístup

Spojujeme profesionalitu a odbornost s lidským a vstřícným přístupem. Chceme, abyste se u nás cítili komfortně a bez obav. Každému klientovi věnujeme maximální péči a respekt, aby byl celý proces co nejpříjemnější.

Individuální řešení

Každý klient je jiný, a právě proto nabízíme individuální přístup a řešení na míru. Díky široké nabídce služeb a moderním technologiím navrhujeme zákroky s důrazem na přirozený výsledek a minimální zátěž.

Zkušenosti

V Plzeňském kraji jsme největším estetickým centrem s více než 20 lety zkušeností a 10 000 spokojenými klienty. Pravidelně se školíme a díky modernímu vybavení poskytujeme bezpečná a efektivní ošetření.

Profesionalita

Náš tým tvoří lékaři s dlouholetou praxí a zkušenostmi ze zahraničních stáží. Díky moderním technologiím a nejnovějším metodám nabízíme precizní a bezpečné zákroky s přirozenými výsledky. Pečujeme o Vás po všech stránkách.

Jak to u nás vypadá?

Známé tváře

Michaela Mašková

Zakladatelka a majitelka M.E.G. Charity

Zorka Hejdová

Moderátorka

Světlana Nálepková

Herečka a zpěvačka

Míra Hejda

Moderátor

Michal Faitl

Kytarista kapely Mandrage

Vendula Pizingerová

Prezidentka nadace Kapka naděje

Andrea Verešová

Topmodelka

Gábina Partyšová

Moderátorka

Jana Foff

Operní pěvkyně

Nově otevřená žilní ambulance v našem komplexním estetickém centru uprostřed města Plzně

Křečové žíly trápí i naše celebrity. Nechaly si je u nás vyšetřit například Herečka Světlana Nálepková a Andrea Verešová.

ASISTENT RECEPCE

Firma Medical institut care s.r.o. klinika estetické medicíny hledá pro plzeňské pracoviště spolupracovníka/spolupracovnici na pozici: Asistent recepce. Působíme na trhu již 20 let a naši zdravotničtí pracovníci patří ve svých oblastech praxe mezi uznávané experty v oblasti estetické medicíny, dermatologie a plastické chirurgie ČR.

Jak bude vypadat den v Medical institut care s.r.o.?

  • Hlavní náplní práce bude komunikace s klienty. Stanete se prvním člověkem, s nímž se lidé při příchodu do naší firmy setkají.
  • Vedle samotného uvítání a usazení klientů v recepci je samozřejmostí příprava kávy a dalších nápojů, či nabídka našich služeb.
  • Vyřizovat budete také telefonické hovory a emailovou komunikaci klientů.
  • Budete mít na starost správu ordinací – jejich obsazenost, vytíženost, organizace.
  • Budete mít na starost správu termínů našich zdravotnických pracovníků – jejich obsazenost, vytíženost a organizaci
  • V případě potřeby vás budou čekat i ad hoc úkoly jako jsou společenské a promo akce.

Bez čeho se u nás neobejdete:

  • Středoškolské vzdělání s výučním listem nebo maturitou;
  • Výborné komunikační dovednosti;
  • Aktivní znalost AJ
  • Znalost dalších cizích jazyků výhodou
  • Uživatelská znalost programů MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
  • Aktivita v oblaszi sociálních sítích FB, IG, Linkdin
  • Organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu;
  • Schopnost spolupracovat s kolegy a zároveň samostatnost, zodpovědnost a pečlivost;

Co naopak můžete očekávat od nás?

  • Práci na HPP, při které se určitě nebudete nudit a kde se budete setkávat se zajímavými lidmi;
  • Rozvoj vašich dovedností a zkušeností
  • Dobré finanční ohodnocení včetně možných prémií
  • Benefity v podobě využití našich poskytovaných služeb s výraznou slevou
  • 5 týdnů dovolené a další;

Požadované vzdělání
Středoškolské vzdělání s výučním listem nebo maturitou

Požadované jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá), znalost dalšího cizího jazyka výhodou