O naší klinice
Lidský přístup
Spojujeme profesionalitu a odbornost s lidským a vstřícným přístupem. Chceme, abyste se u nás cítili komfortně a bez obav. Každému klientovi věnujeme maximální péči a respekt, aby byl celý proces co nejpříjemnější.
Individuální řešení
Každý klient je jiný, a právě proto nabízíme individuální přístup a řešení na míru. Díky široké nabídce služeb a moderním technologiím navrhujeme zákroky s důrazem na přirozený výsledek a minimální zátěž.
Zkušenosti
V Plzeňském kraji jsme největším estetickým centrem s více než 20 lety zkušeností a 10 000 spokojenými klienty. Pravidelně se školíme a díky modernímu vybavení poskytujeme bezpečná a efektivní ošetření.
Profesionalita
Náš tým tvoří lékaři s dlouholetou praxí a zkušenostmi ze zahraničních stáží. Díky moderním technologiím a nejnovějším metodám nabízíme precizní a bezpečné zákroky s přirozenými výsledky. Pečujeme o Vás po všech stránkách.
Jak to u nás vypadá?
Známé tváře

Michaela Mašková

Zorka Hejdová

Světlana Nálepková

Míra Hejda

Michal Faitl

Vendula Pizingerová

Andrea Verešová

Gábina Partyšová

Jana Foff

Nově otevřená žilní ambulance v našem komplexním estetickém centru uprostřed města Plzně
ASISTENT RECEPCE
Firma Medical institut care s.r.o. klinika estetické medicíny hledá pro plzeňské pracoviště spolupracovníka/spolupracovnici na pozici: Asistent recepce. Působíme na trhu již 20 let a naši zdravotničtí pracovníci patří ve svých oblastech praxe mezi uznávané experty v oblasti estetické medicíny, dermatologie a plastické chirurgie ČR.
Jak bude vypadat den v Medical institut care s.r.o.?
- Hlavní náplní práce bude komunikace s klienty. Stanete se prvním člověkem, s nímž se lidé při příchodu do naší firmy setkají.
- Vedle samotného uvítání a usazení klientů v recepci je samozřejmostí příprava kávy a dalších nápojů, či nabídka našich služeb.
- Vyřizovat budete také telefonické hovory a emailovou komunikaci klientů.
- Budete mít na starost správu ordinací – jejich obsazenost, vytíženost, organizace.
- Budete mít na starost správu termínů našich zdravotnických pracovníků – jejich obsazenost, vytíženost a organizaci
- V případě potřeby vás budou čekat i ad hoc úkoly jako jsou společenské a promo akce.
Bez čeho se u nás neobejdete:
- Středoškolské vzdělání s výučním listem nebo maturitou;
- Výborné komunikační dovednosti;
- Aktivní znalost AJ
- Znalost dalších cizích jazyků výhodou
- Uživatelská znalost programů MS Office – Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
- Aktivita v oblaszi sociálních sítích FB, IG, Linkdin
- Organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu;
- Schopnost spolupracovat s kolegy a zároveň samostatnost, zodpovědnost a pečlivost;
Co naopak můžete očekávat od nás?
- Práci na HPP, při které se určitě nebudete nudit a kde se budete setkávat se zajímavými lidmi;
- Rozvoj vašich dovedností a zkušeností
- Dobré finanční ohodnocení včetně možných prémií
- Benefity v podobě využití našich poskytovaných služeb s výraznou slevou
- 5 týdnů dovolené a další;
Požadované vzdělání
Středoškolské vzdělání s výučním listem nebo maturitou
Požadované jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá), znalost dalšího cizího jazyka výhodou